The Single Best Strategy To Use For شرکت وب مهر

Wiki Article

بر این اساس، علاوه بر مصاحبه‌ها و اظهارنظرهای علنی تعدادی از گروه‌ها و چهره‌های سیاسی، برخی مسئولان غیرمرتبط نیز وارد این موضوع می‌شود.

بخاطر اینكه از ریشه ها جدا شدیم ، تهی شدیم ریشه هایی كه متعلق به ائمه معصومین است ... روز به روز از معنویت فاصله گرفتیم، به شعار زدگی محض رسیدیم ، در آن دوران زیبا ما اینجوری نبودیم.

من پس از آخرین نماز جمعه آقای هاشمی، در یادداشتی نوشتم که وقتی آدم به خطبه های ایشان در این نماز جمعه گوش می کند، تازه متوجه می شود که چرا امام خمینی آن قدر به آقای هاشمی نظر داشت و چرا همیشه در بزنگاهها و نقاط حساس، یعنی زمانی که مشکلات سیاسی جدی پیش می آمد، امام حل این مشکلات را به آقای هاشمی ارجاع می داد.

آيت‌الله سيد على محمد دستغيب خواستار ارائه تریبون به موسوی و کروبی شد

وب‌سایت این بانک اهداف تعیین‌شده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را به شرح زیر عنوان کرده است:

فشار تعدادی از مسئولان و مقامات و چهره‌های سیاسی به رئیس قوه قضائیه برای نقض قانون در برگزاری دادگاه انتخابات، یكی از دلایل حمایت رهبر انقلاب از روند جدید برگزاری این دادگاه می‌باشد.

.. آن رشادتها كجا رفتند ... غرور ما را گرفته ... ماچیزی از خودمون نداریم هر چه داریم متعلق به شهداست و مردانی كه پایمردی كردند تا ما در عرصه های مختلف قدم برداریم .

پیام تسلیت هاشمی رفسنجانی به مناسبت درگذشت عبدالعزیزحکیم

جدال دولت با شهرداری تهران عمری به اندازه تکیه محمد باقر قالیباف بر صندلی شهرداری دارد و نمود عینی آنرا می توان در اشکال تراشی های بی دلیل دولت در امور متروی تهران دید که مشکلات آنرا مردم تحمل می کنند.

وی حوادث پس از انتخابات دهم را یک آزمایش بزرگ خواند و گفت: جا دارد از تمام کسانی که به من رای دادند و پس از انتخابات بخاطر امنیت نظام، دندان روی جگر گذاشته و صبر و تحمل به خرج دادند تشکر و قدردانی کنم.

همچنین از من خواسته شد که در یافتن جوانب پنهان ماجرای ترانه موسوی تحقیق بیشتری انجام دهم و دستگاه قضایی را در این مسیر در روشن شدن زوایای پنهان ماجرا یاری رسان باشم. با این حال در پایان همان جلسه دوم پیشنهاد کردم – و این پیشنهاد مورد استقبال کمیته نیز قرار گرفت - که بیایید و ماجرای سند آوردن و سند بردن را در همینجا خاتمه دهیم و شما نیز در کار کشف حقیقت شوید چرا که همین اسناد و موارد ارائه شده برای برآفتاب انداختن حقیقت و تاباندن نورعدالت بر چهره اصحاب شرارت، کفایت می کند.

به گزارش بازتاب آنلاین ، به نقل از مجمع تشخيص مصلحت نظام، پيام تسليت آيت‌الله هاشمي رفسنجاني به مناسبت در گذشت حجت‌الاسلام سيدعبدالعزيز حكيم به اين شرح است: انالله و انااله راجعون درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمين سيدعبدالعزيز حكيم رئيس مجلس اعلاي اسلامي عراق باعث تاسف و تاثر خاطر گرديد. شخصيت ارزشمندي از ميان مردم عراق دارفاني را وداع گفت عالمي وارسته و مبارز كه سالهاي متمادي براي احقاق حق ملت عراق با رژيم صدام مبارزه كرد و پس از آن نيز همواره در راه استقلال ويكپارچگي عراق ايستاد. ارتحال ايشان را به عموم ملت عراق، حوزه‌هاي علميه، مراجع عظام و علماي اعلام نجف و قم، مجلس اعلاي اسلامي عراق بخصوص خاندان شهيدپرور حكيم و فرزندان برومندش بويژه جانشين شايسته آن مرحوم حجت‌الاسلام جناب آقاي سيدعمار حكيم تسليت گفته از درگان خداوند متعال براي آن مرحوم علو درجات و براي بازماندگان صبر واجز مسالت مي‌نمايم.

من شخصاً دعا می کنم چنین اتفاقی رخ ندهد. من واقعاً به دلیل دغدغه ای که برای آینده مملکت و نظام جمهوری اسلامی دارم، امیدوارم که این گونه نشود. اما اگر چنین شود، نظام جمهوری اسلامی در حقیقت نیرو و ابزاری را از دست داده است که این ابزار در شرایط بحران خیلی می توانست به سود و به نفع نظام کارکرد داشته باشد.

تصور من این است که شما دعوی عدالت دارید و رجاء واثق دارم که به وظیفه خود در دادخواهی و دفاع از حق مظلوم و محاکمه ظالم آگاهید. از این رو از شما می خواهم که برای روشن شدن افکار عمومی و در راستای انجام تکلیف شرعی و قانونی تان دستور پیگیری اسنادی را بدهید که تاکنون ارائه شده است.

Report this wiki page