5 Tips about webmehr.com You Can Use Today

Wiki Article

من همچنان بر خواسته اولیه خود که در نامه ای به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کرده بودم، پافشاری می کنم و چرا نگویم که بعد از این ارعاب ها و بگیر و ببندها مصرتر از پیش نیز شده ام. و وقتی می بینم فرماندهی یک نهاد نظامی – که مدارک آن نیز موجود است- در نامه ای به وزارت بهداشت و درمان دستور می دهد که تحویل کپی اسناد و مدارک پزشکی به کلیه مجروحین و مصدومین حوادث اخیر ممنوع است، و بیمارستان ها را از تحویل اسناد به مجروحان و مورد تعدی قرار گرفتگان ممنوع می کند، بیش از پیش مصر می شوم که بفهمم دلیل این تهدیدها و واهمه ها چیست؟ بر پزشکان است که بر اساس سوگند خود تمام تلاششان را برای درمان مصدومان و بیماران حتی اگر آن مصدوم، دشمن پدرشان باشد مبذول دارند.

من این حرفها را قبلا هم از ایشان شنیده بودم و اشك ایشان را كه از خلوص بود دیده بودم... آن روزی كه روزهای دفاع مقدس بود همان روزها هم همین جور دعواها بود ، خیال نكنید نبود ، به حافظه مراجعه كنید این دعواها بود.

من پس از آخرین نماز جمعه آقای هاشمی، در یادداشتی نوشتم که وقتی آدم به خطبه های ایشان در این نماز جمعه گوش می کند، تازه متوجه می شود که چرا امام خمینی آن قدر به آقای هاشمی نظر داشت و چرا همیشه در بزنگاهها و نقاط حساس، یعنی زمانی که مشکلات سیاسی جدی پیش می آمد، امام حل این مشکلات را به آقای هاشمی ارجاع می داد.

تاسیس شرکت شرکت چیست؟ و هر آنچه لازم است درباره آن بدانید

سپس هیات رییسه درخواست را به كمیسیون تحقیق جهت بررسی ارجاع خواهد داد و در صورت بررسی كمیسیون تحقیق و موافقت این كمیسیون، موضوع به رای نمایندگان خبرگان گذاشته خواهد شد.

امروز سه دهه پر فراز و نشیب از روزی که امام راحل(ره)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کرد می‌گذرد و با توجه به این که مبارزه مستضعفین با مستکبرین و تلاش برای احیای اسلام و حاکمیت قوانین اسلامی، مطلوب وجدان‌های بیدار و فطرت‌های پاک و سالم است، امروزه روز قدس به نمادی برای مبارزه با ظلم و ستم و تلاش برای احیای حقوق همه مظلومان جهان تبدیل شده است و در این روز نه تنها مسلمانان، بلکه همه ستمدیدگان و مستضعفان و آزادی‌خواهان و عدالت‌خواهان جهان، یک‌صدا بر سر ظالمان و مستکبران جهان فریاد می‌زنند و حقوق تضییع شده محرومان و مظلومان جهان را از قدرت‌های سلطه‌جو و تمامیت‌خواه طلب می‌کنند.

Nieuwe Web sites zijn niet onzeker als nieuwe maar er dat voorzichtigheid sinds gegevens die vergelijken zijn niet bekend voor hun veiligheid

زیرا عمل به قانون موجب می‌شود مردم با نشاط در عرصه حضور یابند و مسایلی كه اكنون مردم را رنج می‌دهد پایان می‌پذیرد...........

رضاییان افزود: «افرادی که در تهران می میرند؛ روال به این گونه است که به پزشکی قانونی منتقل می شوند و اگر صاحبان این اجساد به پزشکی قانونی مراجعه نکردند، این اجساد با یک کد به بهشت زهرا فرستاده می شوند، تا دفن گردند و بعد از مدتی ممکن است، صاحبان این اجساد متوجه فوت نزدیکانشان شوند و به پزشکی قانونی مراجعه کنند تا شرایط قانونی طی شود و پس از آن قبر شخص مذکور را به آن ها نشان می دهند، این روال همیشگی بوده و هست و تمام قطعات بهشت زهرا وجود دارد، اجساد را که نمی سوزانند سالیان سال است که مجهول الهویه ها را در بهشت زهرا دفن می کنند.»

حجاريان، عطريانفر و شريعتي همچنين در اين ميزگرد به سؤالات صريح مجري برنامه درباره علت واقعي تغيير نگرش ها و ديدگاه‌هايشان و روند سريع اين تحولات فكري رو به رو شدند و به تشريح علل و چگونگي اين تحولات فكري و نظري پرداختند.

عصرايران - صادق زیباکلام معتقد است که فضای سیاسی پرتنش ایران امروز اکبر هاشمی رفسنجانی را از طریق اعتدالی خویش خارج نخواهد ساخت.

لینک سایت شما توسط موتورهای جستجو مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

افشای فشارهای پنهان به رئیس قوه قضائیه درباره دادگاه انتخابات

دكتر رضایی: من نگران این هستم كه دنیا با این چالش‌هایی كه بین ما و كشورهای خارجی پیش می‌آید، فكر كند كه ما صاحب ایده و نظریات برای تعامل و گفتگوهای بین‌المللی نیستیم و داریم خلأهای فكری خودمان را با ایجاد چالش‌ها پر می‌كنیم.

Report this wiki page